DUTCH DARES

The Dutch Dares blog has his 100ste challenge so it's time for them to celebrate and party. Hop over to the blog and see what they have in store for you. Lots of activities going on.
Het Dutch Dares blog heeft zijn 100ste challenge dus reden voor een feestje. Ga maar snel kijken want ze vieren dit met een leuke bloghoip en misschien nog wel leukere prijzen.

It's a pity I never joined in the fun making some of their dares but well here I am and making one for this celebration.
Het is spijtig maar ik heb nog nooit meegedaan met een van hun uitdagingen dus waarom dan nu niet eens de gelegenheid aangrijpen en een keertje meedoen.

Here is my layout based upon the dare # 93 favorite holiday picture.
Hier dan mijn layout gebaseerd op dare # 93; favoriete vakantie foto.

It's a picture ( sorry for the bad quality) from our holiday in 2010 in france. This picture is deer to me because it's the last vacation we spend with the whole family, our eldest son doesn't join us on vacations anymore. We had a blast lots of fun and lots of laughs. Saw many nice places , climbed the trees, crawled in caves etc.
Het is een foto van onze laatste vakantie met het hele gezin aangezien de oudste niet meer mee gaat op vakantie. We hebben het reuze naar onze zin gehad in 2010 in frankrijk, veel gezien en nog meer gedaan, kanoen, quat rijden, bomen beklimmen etc.

 
Gebruikte materialen;
p.p; echo park for the record, studio calico, houten veneers studio calico, chipboard sticker echo park for the record 2, stempels studio calico en ali edwards, washi tape studio calico, zwarte fineliner.

They also placed a nice sketch to make a card;
Ze hebben ook een leuke sketch geplaatst om een kaart mee te maken;



My take;
Mijn uitvoering;

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; my mind's eye, hartjesbannerstans la la land crafts, roze lint action, haasjes stans quickutz, bolletjes van kerstlint, ek-succes borderpons embossed curve, sentimentstempel clearly besotted, bruine fineliner.


Reacties

Marjan zei…
Dat is zeker een dierbare herinnering en wat heb je hem mooi gescrapt, Anja. je kaart vind ik ook een plaatje!
Margot zei…
gave lo en wat is je kaartje schattig, helemaal leuk! waar zijn die haasjes van?
Margot zei…
ik zie het al Quickutz ;)
marian zei…
Hele mooi LO en je kaart is ook heel mooi en zo rustig.
Groetjes Marian
Monique zei…
Wat een mooi lootje en je kaartje is ook zo leuk en die haasjes oooooh ben jaloers hoe kom je daar nu weer aan??
Zo leuk, wil ik ook :-)
Petra zei…
Wat gezellig dat je hebt meegedaan aan onze Dutch Dares bloghop èn de 100e Dare èn de schets. Helemaal top en met werkelijke prachtige uitwerkingen!
Wat leuk dat je mee doet met de Dutch Dares 100e challenge. Wat een mooie layout zeg. Top. Ook je kaartje is top. Als je hem op mijn blog zet bij het topic 100e dare, maak je daar ook nog kans op een leuke prijs.
Yolanda zei…
Wat heb je de schets mooi verwerkt, prachtig! Groetjes Yolanda B)
Wow wat ben jij creatief en enorm productief! Leuk dat je meedoet met de Dutch Dare #100. Vind het allemaal leuk wat je maakt en o wat ben ik 'in love' met die haasjes op je kaart.
Unknown zei…
Wow wat een mooie uitvoeringen van zowel de dare als de kaartschets vind ze allebei erg mooi! leuk dat je meedoet met de 100e Dutch Dare.
marsha. zei…
Wat een leuke kaart!!! (Ik heb rondgekeken en ik heb nog veeeel meer moois gezien ;-))

En de lay-out is ook top. Ik zie niks aan de kwaliteit van de foto, maar dat doet er in dit geval natuurlijk ook helemaal niet toe. Het gaat om de dierbare herinnering! Leuk dat we je hebben kunnen inspireren om die te scrappen!

Superbedankt voor je deelname!