52 weeks for christmas

On this last day of 2012 I would like to share with you another christmascard I made for the 52 weeks of christmas challenge over at Yvonne's blog.
Op deze laatste dag wil ik met jullie mijn tweede kaartje delen wat ik gemaakt heb voor de 52 weeks for christmas challenge op Yvonne d'r blog.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, p.p; authentique, quickutz embossingfolder polka dots, rood kreukellint, sentimentstempel papertrey ink, kerstbal die en stempel stampin up.



I would also like to wish you all a very good ending and a good start for 2013
Uiteraard wil ik jullie allemaal een goed uiteinde wensen en ben voorzichtig met vuurwerk en niet teveel oliebollen eten..........

See you tomorrow for the new-year.
Ik zie jullie allemaal morgen voor een nieuwe start.

Reacties

Super leuk dat je (weer) meedoet Anja!! Mooie kaart!
Fijne jaarwisseling en de beste wensen!
Groetjes, Yvonne
Romy zei…
Wat een leuke kaart! Vrolijk en feestelijk! Het lintje maakt hem helemaal af.

Fijne jaarwisseling!
Anoniem zei…
Hij is prachtig !! Goed idee om iedere week een kerstkaart te maken, maar ik denk dat ik dat niet zou volhouden.
Groetjes Berdien
Nadine zei…
Ja morgen begint een nieuw blogjaar, leuk! Ben benieuwd naar jouw creaties! Deze mag er in ieder geval weer zijn, super!