Make it monday with clay

Hi there it's make it monday time over at the papertrey ink blog. Another great technique using dies and stamps form PTI with clay. Oke I have to pratice a lot because my clay embellishments are not that neat as with the others but I liked playing with it.
***Sad to say that with the embosing of the stars I broke my cuttlebug so I have to order a new one right away because I simply can't miss it***

Hoi wederom een leuke techniek op het make it monday van het PTI blog. Maak gebruik van klei bij je dies en stempels. Moet het wel nog flink oefenen want mijn sterren zijn niet zo perfect als anderen de kleiembellishments krijgen maar ik vond het wel heel erg leuk om te doen.
*** Minder leuk is dat ik bij het embossen van de sterren teveel kracht heb gebruikt met m'n cuttlebug en die zei toen knap. Nu snel op zoek naar een nieuwe want ik kan niet zonder***

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, tape van hema, spellbinder nestabilities sterren, sterstempels van papertrey ink evenals het sentiment, soft fimo klei.

Reacties

miriam zei…
Wat een mooie kaart anja
Leuk he met klei werken er is ook speciale lichtgewicht klei te koop. Ik heb de mijne toen bij gewe vandaan
Ps volgende week gaan je doosjes even op de post
gr mriiam
Miranda V zei…
Leuke sterrenkaart! Balen zeg dat je Cuttlebug het begeven heeft. Ik zou ook direct een nieuwe aanschaffen als hij kapot zou gaan, ik zou ook niet meer zonder kunnen!
Miranda zei…
Wat een mooie kaart Anja, wat leuk dat je klei hebt gebruikt.
Balen van je CB, ik zou voor de Big shot gaan die is toch wat sterker en stabieler.
Groetjes Miranda
Nadine zei…
Leuk gedaan Anja, maar wat zonde van je CB! Hopelijk vind je snel een nieuwe, ik zou ook niet zonder kunnen!
Hetty zei…
Leuke kaart. Balen van je cuttlebug, succes met een nieuwe zoeken.
José zei…
Oei, arme cuttlebug. Ik kan ook niet zonder hoor!
Je kaart is top. Het effect van de klei vind ik erg leuk. Mooie kaart!
Enne, je stond al in mijn adresboekje hoor, inclusief verjaardag ;-)
You make beautiful cards! :)
Yolanda zei…
Deze vind ik helemaal te gek, vooral het idee met dat washi tape op de achtergrond. Ga ik zeker onthouden! Groetjes Yolanda