Challenge # 150

Another saturday , another challenge over at the dutchcardlovers blog and it's already our 150th.
This time Margot challenged us to use some clouds in our card/project since we' ve seen many the last few weeks.
I always like clouds, when I was a kid could watch  clouds for hours with a friend and imagine about the figures we saw in the clouds.
Those cloudy skylines fascinate me.

Wij zijn helemaal in de wolken met onze 150ste challenge op het dutchcardlovers blog en Margot heeft als opdracht dan ook gebruik wolken op je kaart/ project. We hebben de laatste weken nogal wat bewolking gezien. Ik hou wel van die mooie wolkenluchten. Als kind kon ik uren samen met een vriendin doorbrengen liggend in het gras en fantaseren over de wolkenfiguren.

The sponsor of this week is ; Crea-uniek
For the prize just visit the blog.
De sponsor voor deze week is crea-uniek.
Voor de prijs neem even een kijkje op het blog.


Since it's our 150th challenge we also invite the top 3 winners to be our guest designers for the next challenge.
Aangezien het onze 150 ste challenge is zullen we de top3 winnaars ook vragen of ze voor een keertje guestdesigner willen zijn.



My take;
My card is based upon the beautiful work from Maile Belle one of the designers over at papertrey ink.
Mijn uitvoering;
Mijn kaartje is gebaseerd op het werk van Maile Belle, een van de getalenteerde designers van papertrey ink.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, kraft en lichtbeige bazzill, p.p; october afternoon en crate paper, papertrey ink impression plate en dies, sentimentstempel papertrey ink en zwarte fineliner.

Reacties

Margot zei…
ik vind je kaart super! een beetje retro door de kleurtjes, heel gaaf papier vind ik het!
Nadine zei…
Een super origineel kaartje, erg mooi weer Anja!
Ellen zei…
Mooie kaart en wat een prachtige tekst!
Groetjes Ellen
Romy zei…
De ontvanger van deze kaart is vast helemaal in de wolken:) Hij is prachtig!
Chantal zei…
Erg mooie kaart.
Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes.
Groetjes,
Chantal
Dora zei…
Wat een enorm mooie kaart!
dstandard zei…
What a fabulous card!!! Love this!
Marjan zei…
Supermooie kaart Anja!
cnelson zei…
LOVE...LOVE...LOVE this card!!!
Wat tof!! Erg mooi met die leuke wolken en vooral ook dat je het niet op de hele kaart hebt gedaan! Staat geweldig!!
Groetjes, Wendy
Ans S. zei…
Wat een prachtige kaart.

Groetjes Ans
Viv zei…
Wat een prachtige kaart! En ik wil je nog heel hartelijk bedanken voor de mooie kaart die je voor ons gemaakt hebt! Hij is echt prachtig!
Dank je wel :)

Groetjes Vivian
een geweldige kaart Anja mooi gedaan met die gemeboste achtregrond

groetjes yvon