Scraploterij

Over at the scrapotheekforum they started with a new challenge, a scraplottery.
You had to choose, for instance, 5 numbers between 1 and 10 and then you got the corresponding challenges for these numbers. You had the whole month to make those challenges and then you could be picked  as winner of a scrapotheekcoupon.
Op het scrapotheekforum zijn ze een nieuwe challenge gestart. Een zogenaamde scraploterij. Je moet bijvoorbeeld 5 nummers onder de 10 uitkiezen en dan krijg je de daarbij behorende opdrachten. Je hebt een maand de tijd om ze te maken en dan word er onder alle inzenders een waardebon van de scrapotheek verloot.

Last month I participated and choosed the numers 2, 4, 6,7 and 9.
Afgelopen maand heb ik meegedaan en de nummers 2, 4, 6, 7 en 9 gekozen.
Here are my takes on the challenge nr 2,4 and 6.
Hierbij mijn uitwerkingen op de challenges nr 2, 4 en 6.

Nr 2 was a lift

My take;
 Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
p.p; prima marketing, echo park, diecuts en stickers van echo park, groene knoopjes, beige touwtje, stempels l'encre et l'image en technique tuesday, letterstickers echo park.

Nr 4 was use one of these flashcards from 2 peas;
Nr 4 gebruik een van de kaartjes van 2 peas;

http://www.twopeasinabucket.com/class_pdfs/Flashcards.pdf


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; echo park this & that en kesi-art en color conspiracy, sticker kesi-art, houten vlinders xenos, flashcards 2 peas, spellbinder nestabilities, zwarte en witte fineliner.

Nr 6 was a sketch;
Nr 6 was een sketch;



Gebruikte materialen;
P.p; kesi-art en 4 heures 37, spellbinder nestabilities, houten sterren xenos, zwarte fineliner, stempels l'encre et l'image, american crafts thickers, ronde journalingkaartjes elles studio

Reacties

Cornelie zei…
Erg leuk de opdracht! Wel erg veel, ook in een maand! Maar jij draait er naast alles wat je al doet, je hand er niet voor om. Heel erg leuk en mooi geworden! Ik zou haast mee gaan doen...
Groetjes Cornelie
angeleef zei…
Wat een leuke lay-outs zeg! Ik heb eventjes mijn ogen uitgekeken. En een zeer leuke challenge, zoiets had ik nog nooit gehoord. Lijkt me zeer leuk om te doen ook!
Groetjes
**Evi**
Romy zei…
Wauw, dat is nog eens een productie! En dan zien je layouts er ook nog eens zo mooi uit! Ik vind vooral What's App helemaal leuk!