Unscripted sketches # 100 and award

First I would like to congratulate unscripted sketches with their 2th anniversary. Go over to the blog and see what they have planned for you.
Als eerste wil ik unscriptedsketches feliciteren met hun 2 jarig bestaan. Neem maar snel een kijkje wat ze allemaal voor jullie in petto hebben.



I liked the sketch very much so ;
Een hele leuke sketch dus;



here is my take on it;
mijn uitwerking ervan;



Gebruikte materialen:
Cardstock; kraft bazzill, p.p; echo park for the record, stickers echo park for the record, kreukellint, tim holtz stans, doily, zwarte brads.


Once again I used materials from Ingrid's shop Cards and Wishes;
scalloped basecard
wrinkled ribbon
doily.
Ook hier weer materiaal uit Ingrid's shop Cards en Wishes gebruikt;
De scalloped basiskaart, het kreukellint en de doily.

Furthermore I got a lovely award from Wendy Mckee.
Verder kreeg ik een prachtige award van Wendy Mckee;



Although I'm not good in awards I often forget to pick them up, sorry for that, I couldn't let this one go. I felt very honored this very talented and lovely crafter gave me this award.
I regular visit her blog and always get so much inspiration from doing so. Have to admit the above card is also based on one of her cards. Thank you so much Wendy.
In ben helaas heel slecht in awards, vergeet ze heel vaak op te pikken en te plaatsen, sorry hiervoor. Voelde me echter zeer vereerd dat Wendy, waar ik een enorme fan van ben, deze aan mij geeft dus maar gelijk geplaatst.
Ik breng regelmatig een bezoek aan haar blog en vind hier altijd heel veel inspiratie.Zo ook voor de bovenstaande kaart die gebaseerd is op een van haar klaarten.

Now I'm supposed to list 5 things about myself, and include at least one thing I enjoy about my crafts. So here we go...
Nu word er van mij verwacht dat ik 5 dingen over mezelf vertel en ook wat ik zo leuk vind aan m'n hobby. Dus bij deze...

1. I am not a tidy person...when crafting I seem to make a terrible mess of my scraproom and only have an inch for crafting.
Ik ben helemaal geen geordend persoon, als ik aan het werk ben maak ik er een vreselijke puinhoop van. Heb een grote scrapkamer maar altijd maar een vierkante centimeter om op te werken.
2.I have trouble saying no if I'm asked especially to do something for school.
Ik kan heel slecht nee zeggen vooral als ze iets van school vragen.
3.I'm addicted to coffee drink lots of cups a day.
Ik ben verslaafd aan koffie en drink deze de hele dag.
4.I'm also fond off chocolate ( who isn't) and liquorice ( probably because I'm dutch)
Ook ben ik gek op chocolade( wie niet trouwens?) en op drop (dat zal wel komen omdat ik een nederlander ben)
5. This hobby...gives me so much joy and relieve, met very much nice people and even friends who can really understand the passion for paper and creating.
Deze hobby geeft me zoveel plezier en ontspanning en daarnaast heb ik zoveel leuke mensen en zelfs vrienden leren kennen die begrip hebben voor de passie voor papier.

I am now going to pass these on to 5 of my regular readers and commenter's....i know some of them don't like awards and there are much more visiter's but I simply can't pass it onto everybody. So if I didn't mention you feel free to use this award. Your comments mean a lot to me. I always read them and try to visit every blog and look around.
Ik ga nu deze award doorgeven aan 5 personen die m'n blog trouw bezoeken en commentaar geven. Ik weet er zijn er nog veel meer en die zou ik liefst ook deze waard persoonlijk willen geven maar dat word wel wat veel werk. Voel je echter vrij hem te gebruiken hoor. Alle commentaren betekenen zoveel voor me. Ik lees ze altijd en probeer ook altijd een bezoekje aan de blogs te brengen.

they are..
Het zijn....

Dora
Romy
Cheryl nelson
Marjan
Berdien

Reacties

Marjan zei…
Prachtkaart! Leuk, ik zie een stans die ik net besteld heb. De tag van Tim Holtz en die leuke kleine labeltjes erbij.

Gefeliciteerd met je award en wat leuk dat je hem o.a. aan mij doorgeeft.Natuurlijk kom ik graag op je blog en ik waardeer jouw bezoekjes aan het mijne net zo, hoor!

Jullie hadden een leuke dag gisteren, ik hoorde het van Ellen en Berdien, leuk hoor!

Groetjes, Marjan
cnelson zei…
This card couldn't be lovelier! Thank you so much for passing along the award! You are so sweet!!!
Romy zei…
Ooh, wat een prachtige kaart is dat! Ik vind dit ook zo'n mooie papierlijn.

En gefeliciteerd met je award! Wat leuk om zo meer over je te weten te komen. Je maakt altijd geweldige dingen en ik laat dan maar al te graag een berichtje achter:) Voel me vereerd dat je de award aan mij doorgeeft. Super bedankt!
Anoniem zei…
Wat lief van je dat je deze award aan mij doorgeeft !! Bedankt !!!
Jouw kaart is weer prachtig !!!
Ben je nog aan het lekker aan het glimmeren geweest ???
Groetjes Berdien
Thanks for playing along with us at Unscripted Sketches!!! Your card is so beautiful - I just love all of the layers & textures. : ) Susan
Linda Beeson zei…
Wow! Where to start! I love the scallop shape to the entire card and that little doily accent is wonderful! Love how you used the Unscripted sketch.
dstandard zei…
Gorgeous as always love your work! Thanks for playing at Unscripted Sketches!
Regan zei…
What a gorgeous card! I love the flowers and the addition of the doily! Great work! Thank you for joining us at Unscripted Sketches!
Laura Davis zei…
Beautiful, I love the doily!
hugs
Laura
Oh, Anja! You really always do the prettiest card, and this is one of my faves! Love the layering and textures, and I am really fond of that Echo Park For the Record line! Thanks so much for joining us at Unscripted Sketches for our big celebration! Becky G.
STUNNING card, Anja! Congrats on making Top 3 at US this week :)