Allestelt en designwerk marianne

After all those cards it's nice to make some lay-outs once again. The following lay-out is inspired by a lay-out from the inspiredblueprintsblog and made for the allesteltblog. It is also designwork for Marianne (madebymaly).
Na al die kaarten was het ook lekker om weer eens een lootje te maken. Deze is gemaakt voor het allesteltblog en tevens als designwerk voor Marianne ( MadeByMaly). Het is een lootje wat geinspireerd is door een lootje van het inspiredblueprintsblog.

Het lootje van het inspiredblueprintsblog;



Mijn uitwerking:



Gebruikte materialen;
Cardstock; bazill kraft, p.p. october afternoon farm fresh, american crafts thickers, zwarte fineliner, bruine inkt, martha steward borderpons.


Reacties

Dora zei…
O wow ze zijn schitterend, echt complimenten, ik zie ook altijd leuke ideeen bij je, dan denk ik die moet ik onthouden, wordt echt tijd voor een ik moet dit en dat eens doen boekje!
Er staan ook iets op mijn blog trouwens;)
Romy zei…
Wat een gave uitwerking van de lift! Heel erg mooi vormgegeven en prachtig papier.
cnelson zei…
What perfectly fabulous los!! LOVE these so much!!!
Ilonka zei…
Hoi anja dat heb je prachtig gemaakt. Prachtig papier gebruikt en mooie details.

groetjes ilonka
Unknown zei…
Wat een geweldig leuke lift!