AWARD



Kijk deze mooie award heb ik gekregen van Monique, heel erg bedankt hiervoor maar vooral ook voor je lieve woorden die je erbij hebt gezet.
Bij deze award horen weer een aantal vragen die je in een woord moet beantwoorden dat zal voor mij nog niet zo gemakkelijk zijn.

1. Waar is je mobiel? Op verlanglijstje
2. Je haarkleur? Donkerblond
3. De naam van je moeder? Mia
4. De naam van je vader? Frits
5. Je lievelingseten? Italiaans
6. Je droom van vannacht? Bedrog
7. Je favoriete drankje? Koffie
8. Je toekomstdroom/doel? Gelukkig
9. In welke kamer zit je nu? Kantoortje
10. Wat is je hobby? Scrappen
11. Wat is je angst? Brand
12. Waar wil je over 6 jaar zijn? Samen
13. Waar was je vannacht? In slaap
14. Wat ben je niet? Assertief
15. Muffins? Fout
16. Wat staat er nog voor wens op je wensenlijstje? Schommelbank
17. Waar ben je opgegroeid? Venlo
18. Wat is het laatste dat je hebt gedaan? Gefitness
19. Wat draag je nu? Sportkleding
20. Je TV? In woonkamer
21. Je huisdier(en)? Nee
22. Je beste vriendin? Annette
23. Je leven is? Rijk
24. Hoe is je humeur? Goed
25. Mis je iemand? M'n vader
26. Wat voor voertuig heb je? Auto
27. Iets wat je niet draagt? Hoed
28. Je favoriete winkel? Vele
29. Je favoriete kleur? Oranje-rood
30. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? vanochtend
31. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Weet niet
32. Je beste vriendin? Annette
33. Een plek waar je steeds weer en weer naartoe gaat? Scrapkamer
34. Facebook? Ja
35. Favoriete plek om te eten? Restaurant

En nu aan mij de taak om hem door te geven aan 5 andere mensen. Vele hebben hem al ontvangen maar ik ga het toch proberen.
Geef hem aan Berdien omdat zij me altijd heel erg inspireert, haar werk is altijd toppie. Geef hem aan Peet haar kaarten zijn ware meesterwerkjes ik sta iedere keer weer verbaasd hoe ze het voor mekaar krijgt. Aan Natasja een scrapper extraordinaire zowel lay-outs als ook de meest waanzinnige homedecoratie's.
Aan Wilma omdat ze altijd zulke mooie dingen maakt.
Aan Dora trouwe lezer van m'n blog en ultieme kaartenmaakster.

Nu moet ik snel douchen want ik zit nog steeds in m'n sportkleding heb net gefitness.


Reacties

Romy zei…
Wat leuk om zo'n vragenlijstje ingevuld te zien. Gefeliciteerd met je award!
Dora zei…
Deze awards zijn erg leuk, zo leer je mensen toch iets beter kennen.
En dank voor het geven van de award, en wat een lieve woorden weer, word daar elke keer een beetje stil van hoor!
Anoniem zei…
Oooh wat lief van je !!! Hartstikke bedankt !! Ik ga van het weekend eens kijken of ik tijd kan vinden om ook alle vragen te beantwoorden.
Groetjes Berdien
Peet zei…
Hartstikke bedankt, Anja!! zo lief van je!
Peet x