Guess what!!!!!!

Allereerst wil ik Marianne (madebyMaly) bedanken voor deze mooie award voel me zeer vereerd. Ik mag hem natuurlijk weer doorgeven maar er zijn zoveel lieve mensen aan wie ik hem zou willen doorgeven dat ik gewoon iedereen die m'n blog bezoekt wil bedanken en de award wil geven.



Afgelopen vrijdag heb ik dus gewonnen op het USE-IT challenge blog bedankt Rae aan mij nu de eer om een nieuwe challenge op te zetten. Dus allemaal even kijken morgen op het USE-IT challenge blog en natuurlijk lekker meedoen het is een ideale manier om van je voorraad spullen af te komen en wie weet mag je wel een nieuwe challenge bedenken voor volgende week.

I won last friday so it's my turn to set up a new challenge at USE-IT so stay tuned everybody and make sure you visit the USE-IT blog and join in the challenge.




Fijne zondag nog.


Reacties

Je@net zei…
Gefeliciteerd Anja!
Romy zei…
Twee keer gefeliciteerd;): met je award én met je gewonnen prijs.
Patricia zei…
Gefeliciteerd!! morgen zeker ff gaan kijken dan bij use it!!
Anoniem zei…
Gefeliciteerd !!! Wat leuk !!
Groetjes Berdien
Ingrid zei…
Wooohooo!! Dat is gaaf! Ben benieuwd naar je challenge. Misschien dat ik dan nu eindelijk maar eens moet meedoen. ;-)