Het is weer woensdag allesteltdag en dit keer had ik een te liften lootje geplaatst van Emily Powers gevonden op two peas.

Dit was het lootje;



Ik had jullie al verteld dat ik een mooie pizzadoos van Marianne(MadeByMaly)had gekregen met mjummie papier erin o.a. het nieuwe october afternoon papier. Als jullie een werkbeschrijving willen weten dan verwijs ik jullie naar het blog van Marianne. Hier zijn de eerste lootjes die ik ermee heb gemaakt;

Op dit lootje heb ik een foto van mezelf gebruikt en het leuke is dat iedereen die ik het lootje laat zien meent dat het een foto van m'n oudste zoon Arno is. Arno zelf zei; "Wat heb ik daar een vreemde bril op?" Leuk he.


De volgende twee lootjes zijn gemaakt aan de hand van sketches die Maaike afgelopen zondag op het Sa-forum heeft geplaatst. Het was weer sketchy sunday.

Het eerste lootje was niet echt favoriet maar ik ben wel tevreden met het resultaat. Tijdens onze vakantie in Turkije wou Emy dolgraag van die mooie vlechtjes. Nou dat hebben we geweten het was een heel karwei om ze er weer uit te krijgen en hier en daar moest de schaar eraan te pas komen. Met als gevolg dat ze een hele wilde haardos had.







Dit is een halfje geworden. Susanne kan altijd heerlijk spelen en uren bezig zijn met de meest uiteenlopende dingen. Hier is ze zielsgelukkig aan het spelen met het zaagsel van de trap tijdens de verbouwing. Oma zegt dan altijd dat ze zo leuk kan "ozelle" wat dialect is en zoveel betekend als keuvelen, lekker bezig zijn ik weet niet zo goed hoe ik het beter kan omschrijven.











Zo nu ga ik koffie zetten voor de mannen want ze zijn met het terras bezig, spannend hoor ben zeer benieuwd hoe het gaat worden.

Tussendoor hoop ik nog wat tijd te vinden om met de rest van het papier aan de gang te gaan, ideeen genoeg. Ook wil ik het kaartje van 2sketches4you nog maken.


Reacties

M@ureen zei…
Anja meid wat zijn ze weer mooiiiii!!! Vooral de onderste "ozelle" vind ik gaaf!

Groetjes en een fijne dag nog,
Maureen.
Rieni zei…
ze zijn weer heel mooi geworden, en bij de alles telt lootjes sta ik altijd weer verbaasd dat we allemaal weer iets heel anders weten te maken met de zelfde inspiratie bron.
Anoniem zei…
Ik wilde toen straks net een bbtje plaatsen toen er iets tussen kwam.
Maar jeeeeeetje zeg wat een pracht werkjes heb je weer geplaatst *wowieeee*.
VInd de LOVE LO helemaal GEWELDIG...echt zoooooooo mooi!!!
Er is in ieder geval weer genoeg te zien op je blog en genoeg inspiratie op te halen!!!
Ga vooral zo door!!!

Groetjes Jacqueline
Ingrid zei…
Wow!!! Wat een prachtige creaties, Anja. Ik ben eerlijk gezegd een beetje jaloers op jouw 'productieniveau' en de kwaliteit ervan. Je maakt zulke mooie dingen. En dat OA papier is heerlijk om mee te werken he?
Monique zei…
Wat eem mooie LO's heb je gemaakt, vind de LOVE erg mooi!
Wilma zei…
Echt heel gaaf allemaal Anja!
Maaike zei…
Wauw... het Delight-lootje is ook al zo leuk! (rest had ik al op het SA forum mogen bewonderen!)