CARD CJ, SKETCH en DARE

Zoals beloofd gisteren hier nog wat werk voor jullie om te bewonderen ahum.
Eerst het card cj wat ik volg op het SA-forum dit keer van Tamara en haar onderwerp was je favoriete foto. Nou een echte favoriete foto heb ik niet maar de foto's die voor twee jaar terug gemaakt zijn tijdens onze vakantie in Turkije heb ik al meerdere malen gebruikt dus die zijn toch wel favoriet. Als ik naar al die lachende gezonde bekkies kijk besef ik toch wel dat we enorm rijk zijn.

Dan heb ik op het SA-forum ook nog een sketch gemaakt die van mijn hand kwam heb wederom een foto uit Corsica gebruikt.

Als laatste mijn uitwerking voor de Dare-cyclus op het SA-forum. Had dit keer een advertentie uit de margriet gebruikt om inspiratie op te doen. Ik heb me laten inspireren door de kleuren van de advertentie en een beetje het nostalgische en heb ook gebruikt gemaakt van een lootje welk geplaatst was op het forum voor een online-crop afgelopen dinsdag.
De advertentie;

Het lootje;
Mijn uitvoering;

Had nog graag geborduurd maar moet helaas bekennen dat ik voor een leesbril moet gaan want ik zie het gewoon niet meer tja de gebreken van het ouder worden.
Bedankt voor het bekijken weer een fijn week-end alvast en morgen maak ik de winnaar van de blogcandy bekend dus stay tuned.

Reacties

Monique zei…
Meisje, meisje toch, Zucht, wat maak je toch mooie dingen.
Mijn mond viel spontaan open bij het zien van jouw prachtige creaties, je inspireert me steeds weer opnieuw!!xxxWendy.
SUPER!!! Geweldig weer Anja!!

XxX
Ingrid zei…
Wow....Anja....die onderste layout vind ik echt GEWELDIG! De andere layout en je DOM-kaartje ook hoor, maar de laatste layout is m'n favoriet. Erg gaaf gedaan!
Monique zei…
Nog even antwoord op je vraag:
Ja het zijn van die tasjes van de knopen. Foof-a-la geloof ik:)). Ik zag op 2S4Y een tasje staan en in mijn vensterbank het plastictasje, dus idee snel geboren. Ik vind het altijd leuk om kinderen die geld vragen nog een kleinigheidje te geven. Hier kan je dan wat lekker in doen. Ik bewaar momenteel veel van de verpakkingen van de scrapspullen staan ook altijd zulke leuke idee-en in Cards Only.
O ja hoe heb je eigenlijk jouw tasje/ koffertje gemaakt, want ik vind hem zo leuk. En mijn tante is binnenkort 60, dus wilde een boekje maken, maar als er zo een leuk koffertje bijzit is het helemaal compleet.:))
Anoniem zei…
ANJAAAAAAA toch wat een prachtige creaties heb je weer geplaatst *zucht*, vooral je lo over Corsica......die vind ik zo onwijs mooi!
De kleure papier, de vlinders....eigenlijk alles!!!
Ga zooo door want je inspireert echt enorm.

Groetjes Jacqueline
Monie zei…
Wat ontzettend mooi Anja.....ik heb heel veel bewondering voor je schitterende werk.Het was fijn om te bekijken!