Allestelt

Het scrappen wil dus niet lukken met m'n pootjes omhoog dus moet ik het maar even uitstellen. Heb wel nog een lootje van allestelt voor jullie die had ik afgelopen woensdag op het blog gezet heb maar nog niet hier.


De inspiratie was van Rieni een digi-lay-out




Heb nog allerlei dingen liggen die ik moet doen maar het komt er nog niet van. Gisteren een stukje gewandeld en volgens mij is dat toch een beetje teveel geweest dus vandaag maar even rustig aan.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe sketch op het 2sketches4you blog.

Reacties

*~SCRAP-GEK~* zei…
wauw! gave LO joh! helemaal top! enne..beterschap! hoop dat je snel weer scrappen kunt! groetjes marije.
Anja, beterschap en doe maar rustig aan....dan kan er over een tijdje weer vol speed tegenaan. Maar je zit niet helemaal stil want je layout ziet er weer super uit....Je kan zo heerlijk scrappen. Helemaal mijn ding....groetjes,xox Rozella
Wilma zei…
Die is heel mooi Anja!!! Doe je een beetje voorzichtig met je benen? Het schijnt trouwens te horen dat je na 5 dagen een dip hebt.....
Anoniem zei…
Anja, wat een prachtige layout !! Ik wil je heel veel beterschap wensen en een voorspoedig herstel! Hopelijk kun je snel weer aan de scrap, want ik vind het prachtig wat je maakt !
Groetjes Berdien
Nicky zei…
heel gaaf geworden zeg, je maakt t altijd weer zo mooi van jezelf! ik hou van jouw stijl!
Nicky zei…
oeps, vergeet beterschap te schrijven! hoop dat je snel beter voelt!