allestelt 49 en swap

Afgelopen woensdag was het weer allesteltdag. Deze kit hadden we ter inspiratie;




En deze heb ik gemaakt heb me laten inspireren door de kleuren en de diverse materialen zoals vilt, organza lint blommetjes en vogeltje. Heb de lay-out gemaakt voor marianne (MadeByMaly) want eerder deze week kreeg ik het mooie nieuwe papier toegezonden van prima marketing. Er zullen nog wel meer lootjes met dit mooie papier volgen. Overigens de kaart die ik voor 2sketche4you heb gemaakt is ook van dat papier.
De sketch voor de lay-out was een lootje wat Yvon op het sa-forum had geplaatst voor een online crop op 13 mei.



Nu kan ik ook de swap laten zien die ik voor Yvon heb gemaakt een freestyle-swap nr 7 alweer.
Yvon heeft hem dinsdagavond toen we gezellig aan het workshoppen waren bij Manita in Venlo gekregen.



De workshop was heel erg gezellig en leuk maar helaas is het boekje nog niet af dus kan nog niets laten zien.

Reacties

Monique zei…
Gaaf geworden Anja.
Rieni zei…
heel mooi geworden Anja!!
Wilma zei…
Wat een gave lootjes Anja!!!
Anoniem zei…
Wat een super mooie layouts heb je gemaakt Anja !! Leuk hoe je dat jute verwerkt hebt op de tweede layout !
Groetjes Berdien
Ingrid zei…
Beide layouts zijn erg gaaf. Die voor Yvon is lekker stoer. Heel leuk met dat jute.
Natasja Vink zei…
Wat een supergave lo´s heb je weer gemaakt, helemaal leuk
Anoniem zei…
Wow mooi weer Anja, de eerste had ik al gezien maar ik zeg het hier ook nog een keer.....prachtig.
De 2e vind ik ook geweldig geworden, leuk met dat jute eromheen!

Groetjes Jacqueline
Wilma zei…
Ook ik heb iets voor je op m'n blog Anja!!!!
groetjes Wilma