TOOOOOOTTTTT

Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn vorige bericht dat ik zo inspiratieloos was. Kan jullie vertellen dames dat m'n skrepmojo weer terug is en dat heeft zeker te maken met al die opbeurende woorden. Bedankt!!!! Maar wat zeer zeker ook heel erg helpt is het pb-tje wat ik vanmorgen las voor miss DT. Ik had m'n e-mail nog niet gecheckt dus dacht watte? YES, jippie ik heb gewonnen ik zit in het DT-team van http://www.madebymaly.nl
Ben helemaal blij en ook zeer vereerd want had het nooit verwacht na het zien van al die prachtige inzendingen. Dus Marianne en Mireille bedankt en ik hoop dat ik een goeie bijdrage kan leveren. Zal in ieder geval m'n best gaan doen.
Moet het wel nog even laten bezinken hoor, hi,hi.

Ook is het vandaag weer helemaal wit buiten met een zonnetje dus snel foto's maken voordat het weer weg is.

Reacties

Anoniem zei…
Super verdient, je levert ook prachtig werk....en echt het heeft me altijd verbaast dat je nog niet in een designteam zat...
Ben heel benieuwd naar al het moois wat je gaat maken!!!
Alsnog van Harte gefeliciteerd.

Groetjes jacqueline
Wilma zei…
Gefeliciteerd meid!!!!!!! Eindelijk dan toch eens want ik snapte ook al niet dat je nog niet in een DT zat!!!! Super!!
groetjes Wilma
Helemaal verdiend Anja. Je werk springt er altijd wel uit. Veel succes en maak er wat moois van. Rozella
Supergefeliciteerd meid!! Helemaal verdiend!! Werd ook wel eens tijd dat je in een dt kwam hoor ;o)
Heel veel plezier!!

XxX Hanneke
Rieni zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rieni zei…
Anja, gefeliciteerd!!!!! Ik had natuurlijk zelf ook graag gewonnen, maar van jou verliezen is geen schande!!!

Heel veel succes in het designteam, en ik ben heel benieuwd naar alle mooie dingen die jullie gaan maken
Anoniem zei…
gefeliciteerd!!!!!
Anoniem zei…
Gefeliciteerd Anja.. zeker verdient.. je kan nou wel voor veel dingen aan de slag zeg hihi.. succes!! xxx Tamara
Anoniem zei…
Van harte gefeliciteerd, Anja! Ik vind het hartstikke leuk dat je "ons" team gaat versterken!

Groetjes,
Mireille
Natasja Vink zei…
Hoi Anja,

Had het al bij je vorige berichtje gezet maar hier past het beter
GEFELICITEERD, zal je creaties zeker gaan volgen.
marjan zei…
Super Anja!!
En een hele goeie keus van Marianne :)
Heel veel succes en plezier !!!
Unknown zei…
nogmaals gefeliciteerd! Echt supermooi kaartje en lootjes. veel plezier in het DT
Ingrid zei…
Woooohoooo!! Van harte, meis. Hartstikke leuk voor je. Je maakt prachtige layouts en projecten, dus een geweldige aanwinst voor Marianne. Veel succes ermee!
Cynthia zei…
Super Anja! Gefeliciteerd hoor! En je zit in een leuk clubje, ik weet uit ervaring dat Mireille een schat van een meid is!
Anoniem zei…
Meid overal waar het kon heb ik je nu virtueel gezoend ik vind het zo gaaf voor je!

onwijs gefeliciteerd!
Je@net zei…
Super joh!!!
Gefeliciteerd hoor!!